انتقام امام شهیدمان و فرزندان ایران را از آمریکا و اسرائیل میگیریم . قطعا هر ایرانی با غیرت با وجود چنین شرایطی حرف از آتش بس نمیزند و فریاد انتقام سر میدهد. مردم که میدان را با شور بیشتری پر کرده اند و مسوولین دولت هم حتما اراده محکم خودشان را به محضر رهبر انقلاب اعلام کرده اند تا پیروزی نهایی .