چرا در ادبیات سیاسیون ما کلامی از انتقام نیستسه دلیل دارد:۱.ترس۲.خیانت۳.نفاقای کاش دلیل خوبی به ذهن می رسید#انتقامخدایا ولیِ تو را کشتند چه کنیم با این رو سیاهی
27 May 2026چرا در ادبیات سیاسیون ما کلامی از انتقام نیستسه دلیل دارد:۱.ترس۲.خیانت۳.نفاقای کاش دلیل خوبی به ذهن می رسید#انتقامخدایا ولیِ تو را کشتند چه کنیم با این رو سیاهی
@Saeed992127 May 2026Replying toعزیز گرامیآیا یک در صد فکر نکردید که شاید مسائل آنگونه که شما تصور میکنید، نباشد؟که اگر چنین باشد، در پیشگاه الهی هیچ پاسخی نخواهید داشت!برخلاف نظر رهبر شهید، مسئولان نظام را تخریب میکنید و دانسته یا نادانسته آب به آسیاب دشمن میریزید.شمارا به خداانصاف داشته باشید و تابع رهبر معظم بمانید.تشکر.
@Hossein_zolfaghari29 May 2026Replying to andچرا شما تصور نمی کنید مسائل اینگونه که شما فکر می کنید نیست و زبان در کام نمی گیرید؟ از خدا نمی ترسید اگه تصورات و تذکرات شما اشتباه باشه؟
@Saeed992130 May 2026Replying to andپیش از این در پاسخ خواهرمون هم این مطلب رو یادآوری کردم. من با هیچ فرد و جناحی نه پیمانی دارم و نه دشمنی.برای من حکم رهبر معظم فصلالخطاب است و بس. اعتماد به مسئولانی که رهبر معظم ایشان را تایید کردند و تلاش برای گرفتن انتقام از دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی و دنبالههای نادانش در منطقه. والسلام.
@Saeed992130 May 2026Replying to andنه عزیز محترممن متوجه مسائل روز هستم. اتفاقا بابت دفاع از رهبر شهید سالها اذیت شدم و بعضی اطرافیان با من قطع رابطه کردند و توهین کردندو آسیبهای جدی دیدم. اما این اصلا مهم نیست و پشیمان هم نیستم.من تنها در پاسخ آن دوستمان گفتم که قدری احتیاط بفرمایید.دشمن ما آمریکاو اسرائیل است، نه مسئولان نظام.