17 May 2026
بچه ها امروز احتمالا آخرین روز با مهدی متولد دهه نودهخیلی بهم خوش گذشت تو این 3 سال که پیشتون بودم:) احتمال داره برگردم ولی دیگه نمیگم کی هستم و بودم…اگه خواستین خبری ازم بگیرین یا هر چی لینک کانال بله مون تو پروفایل هست. دیلیت میزنم، یاعلی💗
ای بابا تو هم داری میری که...
18:16 - 17 May 2026

128 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ابوالمَشـاکِل⁵⁹؛‌
@Daryl_Dixon17 May 2026
Replying to
فداسرت داداش. هر اومدنی رفتنی داره…