فکرش را بکنید!تولید کننده بومی با حداقل سود ممکن محصولاتش را بفروشد و در برخی صنایع مانند خودروسازی حتی ضرر هم بکند!آن هم چه سودی ؟ سودی که بخش عمده آن به دولت و تامین اجتماعی و بازنشستگان و… می رسد!پانزده درصد سود در اقتصادی که ۴۰٪ تورم دارد!Show this thread