دکتر عراقچی یه جوری پیام بازگشایی تنگه هرمز را گذاشتکه پیام پیروزی و شادباش برای ملت ایران و جهان بود. انگار آمریکا تنگه را بسته بود الان ما بازش کردیم.☹️جنگ رسانه و پیام گذاشتن یعنی اینقدر سطح پایین!!#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل
19:12 - 17 April 2026

693 Views