سید محمد حسین موسوی
@Hossinmosavi
دکتر عراقچی یه جوری پیام بازگشایی تنگه هرمز را گذاشتکه پیام پیروزی و شادباش برای ملت ایران و جهان بود.
انگار آمریکا تنگه را بسته بود الان ما بازش کردیم.
☹️
جنگ رسانه و پیام گذاشتن یعنی اینقدر سطح پایین!!
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
19:12 - 17 April 2026
693
Views
Replying to
@Hossinmosavi