ریشهٔ مخالفت با رأی رهبری، به یک پندار خطرناک برمیگردد: اینکه کسی خود را از ولیفقیه عاقلتر و دلسوزتر بداند. فاجعه در این است که این نگاه در مسؤولین، به عادیشدن مخالفت ها و بیتوجهی به فرامین ایشان دامن میزند.
بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
13:24 - 19 June 2026