واقعا ما چنین ملتی هستیم؟! که دم از علمداری اسلام می‌زنیم ، دم از حسینی بودن می‌زنیم اما پاش که برسه با خفت حاضریم رومون رو برگردونیم تا قتل عام برادران و مردم لبنان رو نبینیم که مبادا مذاکرات با شیطان بزرگ که همه می‌دونیم قرار نیست بهش پایبند بمونه رو یه موقع لطمه نزنیم؟!

آیا شما از جنگ بزرگ با جبهه شیطان به قیمت قتل عام شدن و آواره شدن مردم لبنان مخصوصا شیعیان مظلوم که تنها جُرمشان دفاع و حمایت از ملت ایران بود و از فردا آنها بخاطر ما قرار است متهم و باعث و بانی آوارگی مردم لبنان شناخته شوند، دست می‌کشید؟ که مبادا مذاکرات با شیطان بزرگ لطمه ببیند؟

6 votes  •  The poll has been ended
16:44 - 10 April 2026

121 Views