آنچه مهم است این است که در فضای مجازی، حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد؛ اینکه بنده گاهی گفتهام فضای مجازی رها و ول است، به خاطر این است. حکمرانی بر اساس قانون؛ اگر قانونی ندارید، قانون را به وجود بیاورید و بر اساس آن قانون، زمام کار را به دست بگیرید.از دولت، مجلس، قوهی قضائیه، شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی، مطالبهی ایجاد حکمرانی قانونمند در فضای مجازی را در اسرع وقت ...
429 votes • The poll has been endedShow this thread