11 September 2024
آنچه مهم است این است که در فضای مجازی، حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد؛ اینکه بنده گاهی گفته‌ام فضای مجازی رها و ول است، به خاطر این است. حکمرانی بر اساس قانون؛ اگر قانونی ندارید، قانون را به وجود بیاورید و بر اساس آن قانون، زمام کار را به دست بگیرید.

از دولت، مجلس، قوه‌ی قضائیه، شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی، مطالبه‌ی ایجاد حکمرانی قانونمند در فضای مجازی را در اسرع وقت ...

429 votes  •  The poll has been ended

Show this thread

11:23 - 11 September 2024

216 Views