💠 فوری | مراکز کنترل فرماندهی، آشیانه های پهپادی و سوله های پشتیبانی تسلیحاتی و مراکز اختفای نظامیان تروریست و خلبانهای امریکایی - صهیونیستی هدف موشک‌های موج ۸۷روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:🔹️در موج هشتاد و هفتم عملیات وعده صادق ۴ با رمز یا "ابا عبدالله الحسین(ع)" و تقدیم به شهید سرافراز دریابان تنگسیری و شهدای نیروی دریایی سپاه، مراکز کنترل فرماندهی، آشیانه های پهپادی و سوله های پشتیبانی تسلیحاتی و مراکز اختفای نظامیان تروریست و خلبانهای امریکایی - صهیونیستی در مناطق مختلف از جمله 5 پایگاه آمریکایی در منطقه و مراکز نظامی در جنوب، مرکز و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین شامل (خلیج حیفا ، کریات شمونه، تل آویو، بئر السبع، دیمونا، الخرج، جُفیر ویکتوریا و ...) با موشک‌های بالستیک سوخت مایع و جامد عماد، قیام و خرمشهر 4 و پهپادهای انهدامی مورد هدف مؤثر قرار گرفتند. 🔹️ این عملیاتِ ترکیبی، ممتد و چندمرحله ای، از بامداد شب گذشته شروع و همچنان ادامه دارد.🔹️حمله نامتعارف و نامشروع ارتش رژیم‌صهیونیستی به مراکز آب شیرین کن کشور کویت، نشانه رذالت و پستی اشغالگران صهیونیستی است و سپاه پاسداران این اقدام غیر انسانی را محکوم نموده و اعلام می‌دارد، پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی و مراکز نظامی و امنیتی رژیم‌صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین مورد هدف قدرتمند ما هستند. 🔹️کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی جریان آمریکایی _ صهیونیستی برای بی ثباتی سازی و نابودسازی منطقه هوشیار شوند.وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
4 MB
14:05 - 30 March 2026



43 Replies

Profile picture of ‌مکانیگرل   👩🏻‍🔧☫ 🇮🇷 آتش بس زده🖤🎒‌
@mekanigirl30 March 2026
Replying to
لطفا بگید اکانت سخنگوی قرارگاه رو فعال کنن.

Profile picture of ‌دکتر زاهد احمدزاده‌
@Dr_zahed_ahmadzade31 March 2026
Replying to
مردک #قمارباز_آمریکایی مجددایادآوری می کنم، بشنو سخن رهبر شهیدم:همه رؤسای جمهور قبلی #ایالات_متحده قبلاً بخت خویش را در معرکه تهدید آزموده‌اند.بنده می‌گویم #تو_هم_نخواهی_توانست این کار را بکنی». دکتر احمدزاده/ مدرس دانشگاه

Profile picture of ‌نوید َبزی ولائی‌
@Navidbazzi31 March 2026
Replying to
بزنید هر چه این ترامپ یزید بزنید هنوز کم این سگ هار را مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ پهلوی شمر ابن ذی الجوشن مرگ بر وطن فروشان

Profile picture of ‌دکتر زاهد احمدزاده‌
@Dr_zahed_ahmadzade31 March 2026
Replying to
ما باید از #بحرین به دشمن شلیک می کردیم، نه به بحرین .🔸فرق است بین(از بحرین) تا (به بحرین).🔹ننگ بر #پهلوی_بی_کفایت.

Profile picture of ‌....samaneh‌
@Samanehnnn1 April 2026
Replying to
جورِ حرفای دلقکای خائن رو شماهایی بکشید🤦🏼‍♀️💔😭یه جوری اسراییل رو بزنید که دیگه حرف از مذاکره و آتش بس نباشه یه جوری بکوبید که دهن پزشکیان و عراقچی رو گل بگیرید لعنت به خائنین

Profile picture of ‌جوادآقا‌
@Im_1062 April 2026
Replying to
فعالیتتو اینجا کم نکن ادمین عزیزتند تند پیامای سپاهو بزاردلم میخواد پیجت اینجا مرجعیت پیدا کنه

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher602 April 2026
Replying to
جنود خدا دشمن شروع کرده زیرساخت ها با جدیت تخریب کردن فولاد دانشگاه کارخانجات سیمان و پل ها و انیستیتو های تحقیقاتی و ...آیا زمانش نرسیده بجای هشدار عمل کنیم سر در مقابل چشم بزنیم ... هرچه تصمیمتان باشد بالای سر ماست اما یکبار هم وحشتناک تر بزنیم ببینیم خروجش بهتره یا نه؟

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher602 April 2026
نظامیان عزیز جانم فدای شما باشه ...هشدار برای دشمنی که در نهان و عیان نابودی ما رو میخواد کارساز نیست کاری دگر باید کرد ایکاش چنان بزنید که یکهفته *** گیجه بگیرند و شک نکنید خدای محمد ص یاور شماست ...

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher602 April 2026
سپاهیان ابرقدرت جهان مراتب جهت استحضار ایفاد میگرد؛خواهشا پس از این پیام هر کدام رو زدید بر اساس این تصویر تیک بزنید وای چه عالی میشه پدرسوخته ها رو بزنید عین سگ صداشون دربیاد ؛👇👇👇

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher602 April 2026
جنود الله اردن کشوری که در مقابل ما و حمایت اسرائیل تمام قد ایستاده و نباید از این جنگ مفت در بره میشه یه گوشمالی به این کشور هم بدید با حزب الله و یمن سه تایی بزنید *** گیجه میگیرن

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher602 April 2026
Replying to
پیشنهاد امت همیشه در صحنه در خیابان و ارزوهایشان:دیشب در خیابان‌ها بسیاری از مردم گفتن دوست داریم عملیاتی مشترک با همکاری مقاومت سوریه و یمن و عراق و حزب الله و ایران در یک زمان بر علیه رژیم پلید و کودک کش سگیون انجام بشه !میشه ایم آرزوی ملت را برآورده کنید؟🤲

Profile picture of ‌دکتر زاهد احمدزاده‌
Replying to
#مردک_قمارباز_آمریکایی...در صحبت های آخرتان گفته اید که ایران را به #عصر_سنگ برمی گردانید.مگر درباره #هویت_جعلی ۷۵ ساله #اسراییل صحبت می کنید و یا از هویت ۲۶۰ ساله #آمریکا سخن می رانید؟!دهانتان را با آفتابه ۲۶۰۰ ساله #ایران_متمدن آب بکشید و مجددا از این گنده گوزی ها نکنید.

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher603 April 2026
Replying to
👈شاهد ورود A-10 ها نیز به آسمان ایران می باشیم /#غرب_آسیا🖋️سوالی مدتهاست در ذهن من ایجاد شده ؛ 💥مدتیه در رسانه های مختلف می‌خونیم پرواز هواپیما و جنگنده و هلیکوپتر دشمن در آسمان ایران دیده شده👈و بعدش سوال اینه که آیا برای زدن این هواپیماها گاهی ما مراعات داریم؟

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher603 April 2026
Replying to
به نام خدااین اتفاق ،یعنی زدن #جنگنده دشمن و پرش #خلبانش و اعزام نیروهای واکنش سریع دشمن برای جستجو و خارج کردن خلبان ،در ارتفاع پست،وگشت زنی مداومشان در گستره زیاد بسیار فاجعه بار بود.
478 KB

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher603 April 2026
Replying to
چرا که در این گستره وسیع حتی یک فقره #دوش_پرتاب مثلا #میثاق وجود نداشت که به سمت هواگردهای دشمن در این ارتفاع بسیار پایین شلیک شود.امیدوارم این هشدار که از جانب #خداوندمتعال صادر شد،تلنگری باشد برای تعقل و تدبیر و نه برای #غافلگیگیریون همیشگی
478 KB

Profile picture of ‌mbaqher‌
@mbaqher603 April 2026
Replying to
شیر مادر و نان پدر حلالتونالهی فدای اون غیرتتون بشم سپاهیان عزیز بهترین فرصت‌های برای زدن هواپیما و هلیکوپتر دشمن و تلفات و خسارات بیشتر آخه للت چیه نمیزنن؟ اینا اینقدر پایین دارن میچرخن؟! وای خدا چرا مغز من نمی‌کشه علت رو نمیدونم مشکل کجاست؟یعنی پدافند نیست؟دوش پرتابی و کلاشی و یچیزی بزنیدش

Profile picture of ‌زینب بهرامی‌
@Zebahrami3 April 2026
سلام در استان فارس شهرستان فیروز آباد روستای بایگان از این بمب خوشه ای ها انداختن که در روستای کفری شیراز انداخت دشمن آمریکایی _صهیونی و هنوز نتونستن خنثی کنن لطفا بررسی کنین یا سیم خارداری چیزی بکشین کسی اونورا نره طرفای روستای بایگان و لطفا پیگیری کنین

Profile picture of ‌مهدی ترکمان‌
@DR_Torkaman5 April 2026
Replying to
#بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم امشب رفتیم #تجمع آقای #حاجی_بابایی نماینده #استان #همدان هم اونجا بود و #صحبت کرد که فرمودند که #عوارض #کشتی‌های #عبوری از #تنگه_هرمز نه به #دلار هست نه به #یوآن و نه به هیچ واحد پولی دیگه فقط باید برن به #ریال تبدیل کنند و باید به ریال #ایران به ما #پرداخت کنند.ممنونیم ا…
Show more

Profile picture of ‌عجایب نظامی ایران‌
@iran14000000006 April 2026
Replying to
سلام فرمانده. ازتون درخواست دارم اون بلایی که در سال ۲۰۱۱ بر سر آرکیو ۱۷۰ در آوردین رو همون بلا رو بر سر جنگنده های دشمن در بیارین لطفا از پهپاد زحل هم رونمایی کنید