لطفا بگید اکانت سخنگوی قرارگاه رو فعال کنن.
@Dr_zahed_ahmadzade31 March 2026Replying to✨مردک #قمارباز_آمریکایی مجددایادآوری می کنم، بشنو سخن رهبر شهیدم:☄همه رؤسای جمهور قبلی #ایالات_متحده قبلاً بخت خویش را در معرکه تهدید آزمودهاند.بنده میگویم #تو_هم_نخواهی_توانست این کار را بکنی». ✍دکتر احمدزاده/ مدرس دانشگاه
@Navidbazzi31 March 2026Replying toبزنید هر چه این ترامپ یزید بزنید هنوز کم این سگ هار را مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ پهلوی شمر ابن ذی الجوشن مرگ بر وطن فروشان
@Dr_zahed_ahmadzade31 March 2026Replying to✨ما باید از #بحرین به دشمن شلیک می کردیم، نه به بحرین .🔸فرق است بین(از بحرین) تا (به بحرین).🔹ننگ بر #پهلوی_بی_کفایت.
@Samanehnnn1 April 2026Replying toجورِ حرفای دلقکای خائن رو شماهایی بکشید🤦🏼♀️💔😭یه جوری اسراییل رو بزنید که دیگه حرف از مذاکره و آتش بس نباشه یه جوری بکوبید که دهن پزشکیان و عراقچی رو گل بگیرید لعنت به خائنین
@mbaqher602 April 2026Replying toجنود خدا دشمن شروع کرده زیرساخت ها با جدیت تخریب کردن فولاد دانشگاه کارخانجات سیمان و پل ها و انیستیتو های تحقیقاتی و ...آیا زمانش نرسیده بجای هشدار عمل کنیم سر در مقابل چشم بزنیم ... هرچه تصمیمتان باشد بالای سر ماست اما یکبار هم وحشتناک تر بزنیم ببینیم خروجش بهتره یا نه؟
@mbaqher602 April 2026نظامیان عزیز جانم فدای شما باشه ...هشدار برای دشمنی که در نهان و عیان نابودی ما رو میخواد کارساز نیست کاری دگر باید کرد ایکاش چنان بزنید که یکهفته *** گیجه بگیرند و شک نکنید خدای محمد ص یاور شماست ...
@mbaqher602 April 2026سپاهیان ابرقدرت جهان مراتب جهت استحضار ایفاد میگرد؛خواهشا پس از این پیام هر کدام رو زدید بر اساس این تصویر تیک بزنید وای چه عالی میشه پدرسوخته ها رو بزنید عین سگ صداشون دربیاد ؛👇👇👇
@mbaqher602 April 2026جنود الله اردن کشوری که در مقابل ما و حمایت اسرائیل تمام قد ایستاده و نباید از این جنگ مفت در بره میشه یه گوشمالی به این کشور هم بدید با حزب الله و یمن سه تایی بزنید *** گیجه میگیرن
@mbaqher602 April 2026Replying toپیشنهاد امت همیشه در صحنه در خیابان و ارزوهایشان:دیشب در خیابانها بسیاری از مردم گفتن دوست داریم عملیاتی مشترک با همکاری مقاومت سوریه و یمن و عراق و حزب الله و ایران در یک زمان بر علیه رژیم پلید و کودک کش سگیون انجام بشه !میشه ایم آرزوی ملت را برآورده کنید؟🤲
@Dr_zahed_ahmadzade2 April 2026Replying to✨#مردک_قمارباز_آمریکایی...در صحبت های آخرتان گفته اید که ایران را به #عصر_سنگ برمی گردانید.✨مگر درباره #هویت_جعلی ۷۵ ساله #اسراییل صحبت می کنید و یا از هویت ۲۶۰ ساله #آمریکا سخن می رانید؟!دهانتان را با آفتابه ۲۶۰۰ ساله #ایران_متمدن آب بکشید و مجددا از این گنده گوزی ها نکنید.
@mbaqher603 April 2026Replying to👈شاهد ورود A-10 ها نیز به آسمان ایران می باشیم /#غرب_آسیا🖋️سوالی مدتهاست در ذهن من ایجاد شده ؛ 💥مدتیه در رسانه های مختلف میخونیم پرواز هواپیما و جنگنده و هلیکوپتر دشمن در آسمان ایران دیده شده👈و بعدش سوال اینه که آیا برای زدن این هواپیماها گاهی ما مراعات داریم؟
@mbaqher603 April 2026Replying to
@mbaqher603 April 2026Replying toچرا که در این گستره وسیع حتی یک فقره #دوش_پرتاب مثلا #میثاق وجود نداشت که به سمت هواگردهای دشمن در این ارتفاع بسیار پایین شلیک شود.امیدوارم این هشدار که از جانب #خداوندمتعال صادر شد،تلنگری باشد برای تعقل و تدبیر و نه برای #غافلگیگیریون همیشگی478 KB
@mbaqher603 April 2026Replying toشیر مادر و نان پدر حلالتونالهی فدای اون غیرتتون بشم سپاهیان عزیز بهترین فرصتهای برای زدن هواپیما و هلیکوپتر دشمن و تلفات و خسارات بیشتر آخه للت چیه نمیزنن؟ اینا اینقدر پایین دارن میچرخن؟! وای خدا چرا مغز من نمیکشه علت رو نمیدونم مشکل کجاست؟یعنی پدافند نیست؟دوش پرتابی و کلاشی و یچیزی بزنیدش
@Zebahrami3 April 2026سلام در استان فارس شهرستان فیروز آباد روستای بایگان از این بمب خوشه ای ها انداختن که در روستای کفری شیراز انداخت دشمن آمریکایی _صهیونی و هنوز نتونستن خنثی کنن لطفا بررسی کنین یا سیم خارداری چیزی بکشین کسی اونورا نره طرفای روستای بایگان و لطفا پیگیری کنین
@DR_Torkaman5 April 2026Replying to#بسماللهالرحمنالرحیم امشب رفتیم #تجمع آقای #حاجی_بابایی نماینده #استان #همدان هم اونجا بود و #صحبت کرد که فرمودند که #عوارض #کشتیهای #عبوری از #تنگه_هرمز نه به #دلار هست نه به #یوآن و نه به هیچ واحد پولی دیگه فقط باید برن به #ریال تبدیل کنند و باید به ریال #ایران به ما #پرداخت کنند.ممنونیم ا…Show more
@iran14000000006 April 2026Replying toسلام فرمانده. ازتون درخواست دارم اون بلایی که در سال ۲۰۱۱ بر سر آرکیو ۱۷۰ در آوردین رو همون بلا رو بر سر جنگنده های دشمن در بیارین لطفا از پهپاد زحل هم رونمایی کنید