الحق که این اسم برازنده ی این مدرسه است. شجره طیبه
@Rahearamesh5 March 2026Replying toمن اهل میانه هستم خاطره ی اون دوتادبستان که صدام زد هنوز بریاد وذهن ما میانه ای هاهست به پشم هیچکس نبودکه جبران خسارت کنه کسی از آمریکا وحامیان صدام شکایت نکردواین دبستان میناب آخ که چقدر برام آشناست 😭😭تنهاچیزیکه فرق کرده قدرت ماست که اونموقع نداشتیم ولی الان داریم پس کاری کنیدبه گوه خوردن بیفتن