تف به تفاهم نامتون
@Mabouth_Shode12 June 2026Replying toقرار بود با مذاکره دستآوردهای میدان نظامی و خیابان نقد شود نه اینکه معامله شود. آن هم چه معاملهای؟ نقد میدهیم و نسیه میگیریم.
@h_n_boroujeni852812 June 2026Replying toخطوط قرمز را رد کنید و شروط #رهبری را مطالبه نکنید و اجرا نکنید اینبار با مردمی طرف هستید که تشنه ی انتقام #امام_شهید خود هستند مراقب باشید گریبانتان را نگیرد..چطور متنتان خسارتبارتر از متون قبلیست و هرروز عقب نشینی میکنید؟؟
@Zeinab_mdb12 June 2026Replying toاگر تفاهم نامه شما طبق شروط رهبری بود چیزی رو از مردم پهنان نمیکردید :)))#خیانت_خواص#فتنه_مسئولین
@Sharif_am294512 June 2026Replying to
@user17802568292012 June 2026Replying toیه روزی هم نوبت این میشه که تک تک اعضا این خانه عنکبوت با هم قصاص بشوند
@h_n_boroujeni852812 June 2026Replying toچند سوال عراقچی!چرا یکدفعه همزمان با توییت عصبانی ترامپ، روزه سکوتتان بعد از 1روز شکست؟!!با کدام مردم میخواهید به اشتراک بگذارید؟ مردم ایران یا آمریکا؟توییت را به انگلیسی مینویسید اما مردم ایران را خطاب قرار میدهید؟!چرا در این مدت اجازه دادید دشمن هر چه میخواهد به ایران بگوید اما شما هیچ👇👇
@h_n_boroujeni852812 June 2026Replying toچند سوال ازعراقچی!چرا یکدفعه همزمان با توییت عصبانی ترامپ، روزه سکوتتان بعد از 1روز شکست؟!!با کدام مردم میخواهید به اشتراک بگذارید؟ مردم ایران یا آمریکا؟توییت را به انگلیسی مینویسید اما مردم ایران را خطاب قرار میدهید؟!چرا در این مدت اجازه دادید دشمن هر چه میخواهد به ایران بگوید اما شما هیچ👇👇
@aliagha921512 June 2026Replying toنوشداروبعدمرگ سهراب بدردعمه تان میخوردبدون تعارف مردم بشمااعتمادندارندخصوصاکه شفاف نیستیدومخفیکاری داریدبرجام هم همین بازی راپیاده کردیداگرادامه پیداکنددولت ووزارتخارجه راازاعتبارساقط میکنیممذاکره نمیخواهیم دنبال خونخواهی امام شهیدوسلیمانی وفرماندهان ومردم ایران هستیماگرتوان ندارید#کناربروید
@Mir_Mir12 June 2026Replying toشما همان مذاکره کننده های برجامید که متاسفانه با افتخار خسران فراوانی به کشور وارد کردین، اگر درکشور قانون حکم میکرد، بقول آقای قاسمیان حکم ضخیم و بنفش اعدام بود.چقدر اعتماد به نفس دارید که میگین زمان مناسب!!!زمان مناسب قبل از گندهایی است که میزنید نه بعد، که امام بخواهد بخاطر کشور جام زهر بنوشد
@ManiKiani12 June 2026Replying toچرا سخن با مردم ایران به زبان انگلیسی و در یک پیامرسانی که کمترین استفاده در بین مردم را داره نشر داده میشه؟! شما برای کمک به قاتل رهبر ایران و سردار ایران توئیت میزنی
@Mohammadimani12 June 2026Replying toکسانی که انقدر قشنگ در پازل دشمن بازی میخورند دیگه نمیشه بهشون گفت نادون.#نفوذی
@Mohammadimani12 June 2026Replying toاجرای سیاست های اربابتون ترامپ تفاهمی از قبل انجام شده بود فقط داشتید مردم و بازی میدادید.لعنت به جماعتی که شمارو آوردن سرکار
@user17761147987412 June 2026یعنی تلویحا دارین از ترامپ برای اخبار دورغ از متن توافق عذر خواهی میکنینچه بلایی سر کشور میخواهید بیارید ؟؟