18 April 2023
شبکه ضدانقلاب، بهایی و سلطنت‌طلب گفته ما وابسته به حکومتیم، بله درست است ما با افتخار عاشق این حکومتیم و برای اعتلای این سرزمین است که می‌گوییم:#من_ریال_را_دوست_دارم
منم ریال و دوست دارم اما تو دنیا بدون درهم و دلار و یورو بهت کنجاله و دانه روغنی نمیدن و البته دارو ... اینم لطفا بگید تا واقعیت به طور کامل بیان شه
10:58 - 18 April 2023

680 Views