همینطوری اگه بباره تا صبح میشینه. موشکارو میگم🙂↕️

@Iggiivvi_uci9 March 2026حقیقتا تا این سن هیچوقت به این میزان به ایران و ایرانی بودنم افتخار نکرده بودم. درود به ایران و ایرانی.
@Iggiivvi_uci7 March 2026حالا الان هر کی به وصع خودش داره مالهکشی پیام تلویزیونی پزشکیان رو میکنه. کاش لال میشدی مرد.
@Iggiivvi_uci19 June 2025دغدغه رو تروخدا، اول باید مایکت دان کنم که بعدش بتونم ذرهبین دان کنم که بعدترش بتونم موزیک دان کنم. زیبا نیست؟