والله العظیم فشار بعضی ها به رهبری برای پذیرش توافق مثل روز روشنه،فقط از مردم کف خیابون میترسند...میدونند این مردم،مردم قبل از ۹ اسفند نیستند...برای همین سید مجید عزیز برای بار دوم خیابان رو یکی از ارکان اقتدار و دست باز رهبری میدانند و توصیه به ماندن در خیابان میکنند.