ایرانی جماعت بخواد انتقام بگیره از ایرانسلم میگیره چه برسه به آمریکا فقط یه سوال :وقتی #اینترنت_بین_الملل قطعه ، چطور میشه من 60 گیگ رو از محتوای داخلی استفاده کنم و #بسته_اینترنت من 0 بشه ؟ 20 گیگ #اینترنت من کجاست؟ #ایرانسل که کلا تعطیله،فقط خواستم بسته های #اینترنت رو صفر کنم سیم کارتو بسوزونم
07:14 - 1 May 2026

413 Views