سلام مجتبی جان، کسر ترافیک با توجه به میزان ارسال و دریافت دیتا صورت میگیره و وابسته به نحوه مصرفتونه. پیشنهاد میشه برای مدیریت مصرف اینترنت دستگاهتون به آدرس زیر مراجعه کنین: blog.irancell.ir/b/13555/ در صورت وجود مشکل، لطفا شماره خط و بازه زمانی مدنظرتون رو جهت بررسی دایرکت بفرمایین.
