عزیز مناگه دلت می خواست دهن آمریکا رو بیشتر سرویس کنیم اینو بدون به خاطر ضعف تکنولوژی و فناوری خیلی دستمون باز نبوداین جنگ نهایتا چند ماه یا در بهترین حالت چند سال عقب افتاده فقط!بشین درس بخون بتونی تو جنگ بعد یه جای کارو بگیری.با طهلیل های توئه بی سواد اتفاقی نمیفته عزیزمن.
اشتباه داری میگیما هرکاری هم بکنیم به تکنولوژی اونا نمیرسیم چون نه بودجه شو داریم نه زمانشوما که با دو دوتا چارتا نمی جنگیمما با سنت های الهی میجنگیمکم من فئه قلیل غلبت فئه کثیر باذن الله