هرچی فکر کردم دیدم ممکن نیست بدون گفتن این حرفاینجا رو ترک کنمهمین اول بگم اگه از اونایی هستی که به اونایی که شبیه تو فکر نمی کردن و حتی اشتباه کردن تهمت ماله کشی زدی این پیام برای تو نیست پس لطفا نخون
سه تا موضع من داشتم در جریانات اخیراول اینکه مسئولین ما خائن نیستند و اجازه ندارید بهشون توهین کنیددوم اینکه برخی مفاد تفاهم نامه فارغ از اینکه اجرا بشه یا نه اعلام شکست برای آمریکاستکه هنوزم به جفتش معتقدم و مثل رهبرم منتظرم تا رئیس جمهور بتونه شرایطی که گفتم خوبه رو نقد کنها
ما موضع سوم که موضع درستی نبودمن علت اینکه رهبری سکوت کردن راجب اینکه با اصل مذاکره موافق هستن یا نه رو اشتباه برداشت کردمفکر کردم علت اجازه دادنشون مسائل اقتصادی یا نظامی بودهاما الان متوجه شدم مخالفت خودشونو بعد امضا اعلام کردن که از جنگ داخلی جلوگیری کنن و برای همیشه دست و
پای تهدید ها به استعفا رو جمع کننیعنی سکوت ایشون به منزله ی موافقت نبوده به دلایل اقتصادی و نظامی نبوده و مخالف بودن و علتشم سیاسی بودهو از این بابت اگه با هرکدوم از عزیزان تند صحبت کردم یا از سر هیجان حرف نادرستی زدم واقعا از صمیم قلبم عذرمی خوام🙏
این توضیحاتو دادم که بدونید اشتباهم رو پذیرفتم و علتش هم این بوده که خدایی نکرده منظور دیگه ای برداشت نکنید و مکدر بشیدمنشن هارو هم میبیندم چون مطمئنم یه عده می خوان قضاوت کنن و بگن نه داری دروغ میگی و نیتت این نبوده!و به نظرم این بحث ها سازنده نیست و وقت تلف کنیهموفق باشید
باز هم بابت اشتباهم عذرمی خوام❤️🙏ارادتمند:NooneMahiehozekashioverthinkerمبهومبنت الحیدراین بود تمام اکانت های من امیدوارم دیگه آخریش باشه واقعا😂😂❤️
03:06 - 19 June 2026

11 Reactions
150 Views