باتوهم ید واحده ی بی حساب وکتاب، نبایدبا #نفاق وفاق کرد!یدواحده موردتأکیدامامین راحل و امام حاضر انقلاب همیشه مستثنی از #نفاق بوده است.اینکه ملت نفاق رانمیشناسند،تقصیر سفارش کنندگان به وفاق بدون بصیرت بوده است که از این آبشخور بیشتر دشمن سیراب شد تا #اتحاد_ملی و بدبختانه انگار همچنان ادامه دارد!
Profile picture of ‌بلاغ مدیا‌
بلاغ مدیا

@BALAGH  •  16 June 2026

🥀🖤رهبر شهید انقلاب:🌱عزیزان من! ما با اتّحاد و با یَد واحده بودن مبارزه کردیم، با یَد واحده بودن پیروز شدیم، با یَد واحده بودن تا حالا ادامه داده‌ایم، باید بعد از این هم با یَد واحده بودن حرکت کنیم. اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی و این حرفها نباید در وحدت ملّی ملّت ایران در مقابل دشمنان تأثیری بگذارد.…
Show more
04:59 - 19 June 2026

1 Reactions
52 Views