مسئولین ارتباط با مردمو قطع کردن، اونوقت ما مردم، حرفامونو منصوب میکنیم به یه جناح و طرفی... ترسوهای به خود مشکوک، حتی جرات و ذکاوت ندارن که اینترنت مردمو متصل کنن! قطعی اینترنت چه دستاوردی براتون داشت؟ اونا که هر کیو خواستن زدن!؟ شما هم ازش قدیس ساختید!!!
