20 اسفند 1404
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
یه جایی نوشته بود مشکل ما ناوها نیستن بلکه گاوها هستناینها هموناناز بس گاون واضحات رو نمیفهمن
19:08 - 20 اسفند 1404

2 Reactions
425 Views


1 Reply

Profile picture of ‌🇮🇷 نگار محمدی 🇵🇸‌
@Negar_Mohamadi25 اسفند 1404
Replying to and
منظورتون از گاوها، همون هایی که دارن تو کار فرماندهان نظامی فضولی می‌کنند.همون فرماندهانی که نه روز بدون رهبر و فرماندهان ارشد بهترین کارنامه رو جا گذاشت.🤔همون گاوهای فضولی که اگه یک روز تحلیل فضایی و حدسی از زیر پتو افاضات نکنن حناق می‌گیرند؟🤔کارشون فقط بی اعتماد کردن مردم به مسئولین هست.