2 July 2025
وقتی پای پدرزن افغانیش درمیونه، نوید محمدزاده میشه صدای مظلومیت!اما وقتی نوبت به تجاوز اسرائیل و خیانت افغان‌ها می‌رسه،سکوتش گوش فلک رو کر می‌کنه...تو حادثه متروپل هم به جای موضع‌گیری، فقط یه بوسه زد!ظاهراً ایران براش فقط یه فرش قرمز فجره؛ نه وطن...
2 MB

This post was deleted by the post author.

اون که وظیفه بود.بفرمایید که کی نکرد!؟
15:10 - 2 July 2025

1 Reactions
60 Views