وقتی پای پدرزن افغانیش درمیونه، نوید محمدزاده میشه صدای مظلومیت!اما وقتی نوبت به تجاوز اسرائیل و خیانت افغانها میرسه،سکوتش گوش فلک رو کر میکنه...تو حادثه متروپل هم به جای موضعگیری، فقط یه بوسه زد!ظاهراً ایران براش فقط یه فرش قرمز فجره؛ نه وطن...
2 MB