1d
مبارکمان باشد با ابوسفیان و معاویه برادر شدیم.کلیپ زیر را ببینید و برداشت با خودتان. من دیگر عقلم بجایی قد نمی دهد.#اللهم_عجل_لولیک_الفرج همین.
3 MB
آره، دیگه دشمنای ما هستن. داداشی های وفاقیون هستند. کلا این غرب گداها، کارشون «يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ» در پوشش دین به دین ضربه زدن.به اسم عدالت، اختلاف طبقاتیبه اسم عدالت، ظلمبه اسم آزادی، فحشابه اسم آزادی بیان،دیکتاتوریاز کسانی که از عاشورا درس مذاکره میگیرند،چه توقعی دارید؟
03:08 - 26 June 2026