#تحلیل_کوتاه ایرانی جماعت هیچ وقت بدهکار کسی نمی ماند. یک تسویه حساب دیگر از سوی ایران علیه موساد.... در اربیل، در ساعات اولیه صبح دو روز پیش ، یک مقر مخفی متعلق به شاخه های سازمان های تروریستی پ.ک.ک پ.ژ.ک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بمباران شد. اما افرادی که داخل این مقر بودند از نیروهای سطح بالای موساد محسوب میشدند . نوع انهدام خیلی جالب بود. ابتدا گزارش شده است که ساختمان با موشک بالستیک هدف قرار گرفته و سپس کسانی که برای نجات یاران موساد آمده بودند نیز با پهپاد انتحاری بمباران شدند.
این تاکتیک در جنگ 12 روزه توسط اسرائیل بارها در ایران انجام شده بود. اسرائیل این کار را برای افزایش تلفات و کاهش شانس نجات افراد که در زیر آوار بودند انجام میداد. پهپادهای اسرائیل بالای سر محلهای بمباران شده در ایران چرخ میزدند و منتظر ورود نیروهای امدادی بودند وقتی نیروهای امدادی وارد میشدند
یا سایر نیروهای نظامی برای نجات افراد وارد میشدند، محل را مجددا با پهپاد هدف قرار میداد. بله درست فهمیدید امروز ایران یکی دیگر از انتقام های مانده خودش را به درستی از دشمن گرفت و نیروهای موساد که در عملیات های علیه ایران نقش داشتهاند با همان تاکتیک خودشان به درک واصل شدند.
این قدرت نظامی ایران است که اینگونه یک تنه با تمام هژمون غرب در سطوح مختلف جنگ روانی، رسانه ای، اطلاعاتی و سخت به صورت همزمان در چند جبهه میجنگدد و باید یک خسته نباشید به همه فرزندان این خاک بگوییم که دهان دشمنان ایران را سرویس کرده اند. بیش باد....
16:03 - 22 January 2026