محمدفهیم هاشمی@Fahim4198712 اسفند 1404Replying to @IrclockMبیچاره سگه😂00038
Nrgs Fathi@Nrgsgoli12 اسفند 1404Replying to @IrclockMاین فیلم من تو جنگ 12 روزه دیده بودم00015
سیدحامد محمدی@shm136413 اسفند 1404Replying to @IrclockMحیف موشک که بخواد حروم اینها بشهاینها باید توی کثافت خودشون غرق بشن و به درک واصل بشن حرومی های اشغالگر00012
عماد@Emad110a13 اسفند 1404Replying to @IrclockMگاز اشک اور است برادر0007