13 June 2026
آقایان برادارن خانم ها خواهران ویراستی توجه دارید که کشور مون در حال افتادن در چاهی بدتر از برجام هست، همون برجامی که کوچه بازکرد برای دشمن که از حاج قاسم رو از ما گرفت تا #رهبر_شهید مون رو واقعا این همه بی خبری بی عملی از شما جای تعجب دارد!!!#خسارت_محض_مذاکرات#مسببین_برجام#قالیباف_قمارباز
Profile picture of ‌سیما صمدی‌
@S_sima_A13 June 2026
Replying to
آقااای زارعی!نمی دانید؟! زمان برجام ما در موضع ضعف بودیم! ولی الان در موضع قدرت؛ نمی دانید؟! زمان برجام تیم مذاکره کننده مایل به غرب بود! ولی الان سرداری هست که تمام عمرش در جنگ بوده؟نمی دانید؟! برجام یک مذاکره دیپلماتی بودولی الان همه اذعان دارند مستقیما زیر نظر رهبری هست.…Show more
Profile picture of ‌شبنم جاهد‌
@user17506155759913 June 2026
Replying to and
رهبری هم راضی نیست دورغ میگن مثل همه حرفایی که به ماگفتن ومابی خبریم چیکارهاکردن خودمن خون خوایی رهبرم هستم من برای انتقامش روزشماری میکردم اینا به راحتی تسلیم شدن ماپبروزنیستیم ماتسلیم امریکاشدیم بایه تهدیدبامردم راست بگیدمردم نادان نیستن اقایی عراقچی که معلوم نیست ازروحانی خط میگیری تو.....
Profile picture of ‌سیما صمدی‌
@S_sima_A13 June 2026
خواهر بزرگوار؛ وقتی می فرمایین رهبری هم راضی نیستن! در اصل نا خواسته ولایت ایشون را زیر سوال می برید! چطور ولایتی که پشتوانه مردم مبعوث شده و سرداران جان بر کف رو دارند باید تن به تفاهمی بدهند که خودشان هم راضی نیستن؟! پس دقت کنیم که ناخواسته ولایت رو شخصی ضعیف جلوه ندهیم.
Profile picture of ‌اسماعیل زارعی‌
@Ismailzarei13 June 2026
حرفاتون پر از تناقض هستتوی جلسه دانشجویی بعد از تصویب برجام یکی از دانشجویان به حضرت آقا اعتراض کردن که برجام رو شما قبول داشتید ایشون فرمودن شما که چشم و گوش دارید خودتون برید خطط قرمزی که من اعلام کردم ببینید و مقایسه کنید که کدامش رعایت شده است
Profile picture of ‌سیما صمدی‌
@S_sima_A13 June 2026
بنده هم حرف شما رو قبول دارمدر برجام، خط قرمزهای رهبر شهید رعایت نشده بود؛ برجام به کل خسارت محض بود.و رهبری با اکراه اجازه مذاکره رو داده بودنو این هم دلیل داشت. ولی تناقض حرفام رو متوجه نشدم.
با اکراه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این کلمات رو از کجا دقیقا میسازید
06:44 - 13 June 2026

39 Views