@Roaster31 May 2026Replying toآقای ایزدی عزیز از تمام توان خودتون استفاده کنید برای جلوگیری از برجامی دیگر
@aliagha921531 May 2026Replying toجناب ایزدینرود میخ آهنین در سنگعالیجنابان تصمیم گرفته اند سردار دیپلماسی شوند هرچند خسارت بار تر از برجام باشد1 MB
@CISCO202331 May 2026Replying toآیا شعام قائل به گزینه اول است یا دوم ؟ !قطعا رهبری و مردم ایران قائل به گزینه اول هستنداما شعام رو خدا میداند که قائل و معتقد به کدام گزینه هستند !!!
@SaminehDaryaii31 May 2026Replying toمن هیچ وقت نتونستم بفهمم چرا مسئولان ما میرن دقیقا همون گزینهای رو انتخاب میکنن که از نظر تحلیلگران آمریکایی بهترینه. مثل همین الان که دارن به توصیه ریچارد نفیو عمل میکنند و ما رو در حالت نه جنگ نه صلح نگه داشتند، تا نابود بشیم.
@alidarudy137431 May 2026Replying toنیویورکتایمز به نقل از مقامات آمریکایی: تندروها در ایران مانع توافق هستند؛ افرادی مانند ابراهیم عزیزی و علی باقری کنیShow this thread
@velayat6831 May 2026Replying to#تنگه_احد_وزارت_خارجه#انتقام 🚩#خونخواهی_امام_شهید 🚩✅شما هم سربازان تنگه اُحد را همراهی کنید✊️وفریاد انتقام🚩و خونخواهی🚩برآورید که امروز وقت نبرد است✊️❌️آنانکه که در خیالشان شیطانبزرگ❗️ را ناجی میدانند،بدانند که 👈غنائمِ فریب دهنده شیطانبزرگ❗️ آخرش محکوم به شکست است‼️https://virasty.com/ve…Show more۸۸اُمین روز از حضور هر روزه مقابلوزارتخارجه❎به هدف پشتیبانی از دیپلماسی اقتدار در انتقام دشمن تا نابودی اسرائیل و نابودی پایگاههای آمریکا در منطقه⬅️هر روز از ساعت۱۰صبح تا۲۳⬅️خ فردوسی، تقاطع خ شهید امیرعبداللهیان✅️بزرگواران در هر ساعتی از بازه زمانی اعلام شده که امکان حضور دارند تشریف بیاورند.…Show more
@user17764661406731 May 2026Replying toبا این تفاسیر؛و با تحمیل ۳ جنگ تحمیلی تمدنی با خسارات جبران ناپذیر به ساختار رهبری و مدیریت راهبردی و ملت رشید ایران انقلابی؛همه گزینه ها همچنان بر روی میز ایالات متحده غرب است!یعنی؛سهم کنشگری جمهوری اسلامی ایران برای تغییر وضعیت موجود پیشگیرانه و بازدارنده؛تقریبا هیچ!
@Majidheidari5731 May 2026Replying toجناب آقای ایزدی سلام اگر توافق دراز مدت و به نفع ایران مورد تأیید و اجرایی شدن آن توسط آمریکا نیست پس چه نوع توافقی موجب خاتمه جنگ خواهد شد؟! با سپاس فراوان 👋 🌹
@Moghaddas_m31 May 2026Replying toاگر هم به توافقی فکر کنند، حتی اگر امتیازات زیادی به نفعشون باشه، باز هم به اون پایبند نخواهند بود. اونها یه فرایندی رو دهه هاست دارند پیش میبرند و روش اصرار دارند. دلیل؟ لبنان و پیمان ابراهیم. که پایان نیست و بخشی از روند سلطه هست. ایران تا سر استکبار رو نبُره متاسفانه نمیتونه رنگ آرامش رو ببینه
@star707531 May 2026Replying toبا وجود همچین دولتی که سوابق بسیار درخشانی در کارنامه دارد! ترامپ به چیزی جز تحقیر و تحمیل خواسته های خودش فکرنمیکند!با کودتای اقتصادی که ایجادکردند(در کنارکودتای وحشتناک فرهنگی و ولنگاری)هدفشان تحمیل "بدیم بره"به مردم است!که آی مردم برگردیدخونه هاتون وچاره ای جز تسلیم شدن به آقای ترامپنداریم!
@Eng_Ahmadi31 May 2026Replying toکو گوش شنوا....اینا به مردم هیچی نمیگن در صورتی که همه چیشون میذارن کف دست دشمن ذاتی و خونیمون!اگر گوش بدن که عالیه، فعلا که انداختنمون توی چرخه ی بی پایان مذاکره که وسطش حتما بمون حمله میکنن.
@user17761319824731 May 2026Replying toچاره ای نداشتم جز حرف مردم لبنان برسونم خانم فاطمه فرحات هستن دختر شهید لبنانی میگه: من قبلاً از جمهوریاسلامی دفاع میکردم. الآن هم دفاع میکنم. امّا دیگه پاسخی برای قول مسؤولان ایرانی در جهت توقف جنگ در تمام جبههها، برای مردم لبنان ندارم. پس چه شد آن وحدت ساحات؟5 MB
@Mojtaba_marjani31 May 2026Replying toبساز و اگر داری آزمایش کن #بمب_اتم رو آقای جمهوری اسلامی عزیزهمه ی ملت پشت این اقدام خواهند بود
@Mahdi_136831 May 2026Replying toخب این مسئولین ما توهم رو دوست دارند و اصلا دنبال همچین توهماتی میگردنو منَ الناس من یشتری لهو الحدیث