عملیات نظامی سنگینی که اسرائیل در جنوبِ لبنان انجام میدهد، آخرین تحرکاتِ پیش از «تفاهم» نیست، بلکه پیشزمینهی اقدام نظامی دیگریست!اول میخواهند بازوی ایران در منطقه را قطع کنند و سپس سراغ خود ایران بیایند.Show this thread
@alidarudy13745 June 2026Replying toعملیات نظامی سنگینی که اسرائیل در جنوبِ لبنان انجام میدهد، آخرین تحرکاتِ پیش از «تفاهم» نیست، بلکه پیشزمینهی اقدام نظامی دیگریست!اول میخواهند بازوی ایران در منطقه را قطع کنند و سپس سراغ خود ایران بیایند.Show this thread
@abaranipmn5 June 2026Replying to🔴 حذف سهوی یا خطای عمدی، در دو بخش زیرنویس و پخش خبر 21 ‼️این روزها در صداوسیما چه میگذرد؟تقطیع و حذف عجیب سخنان امام سید مجتبی خامنه ای (دام عزه) در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما با دستور چه کسانی صورت گرفته است؟پ ن : مقایسه کنید با متن بالا چه کسانی پشت این خطاها هستند ⁉️قضاوت با شما‼️912 KB
@abaranipmn5 June 2026Replying to🔴 کودتای وفاق‼️#غارت_انفال🔥#سرقت_اذهان🔥آتش هس تحمیلی، مذاکرات_سری🔥 تنبیه ملت با چماق گرانسازی 🔥 فرسایش نظاميان با بلاتکلیفی🔥طغیان دولت علیه قانون و #ملت هماهنگ با مجلس تعطیل قالیباف🔥.🔴 #لوبیای_سحرآمیز #احزاب فاسد، برگ برنده آمریکاست.نظاميان #جانفدا تحت امر #رهبر امور را به دست بگیرند✅
@Aliakbari_aj5 June 2026Replying toاگر دستگاه محاسباتی دیپلمات های ما کلا خراب باشدو نخواهد بیدخطا باشد.... آنگاه همان بینیم می بینیم🤥
@Mojtahedi5 June 2026Replying to#امام_خامنهای:«در این مقام،نقش مسئولان درپشتیبانی ازاین اموربسیارمهم است.هرگونه اقدامی که موجب بدبینی وسرخوردگی آحاد مردم شود،نوعی کمک به دشمن این کشورو مردمانش محسوب میگردد»۱۴۰۵/۰۳/۱۴#مسئولان #بدبینی #سرخوردگی#کمک_به_دشمنازهمه پیام این جملات سهواحذف شده؟اینطوری همه چیزبا رهبر هماهنگه؟#ایران
@aliagha92155 June 2026Replying toانشاءالله که اتفاق نیفتدچوندرصورت خطای هرمسئول هم گورخودراحفرخواهدکردوهم کشوررامردم مبعوث شده درخیابان وکُل کشورباامام شهیدخودعهدبسته که درهرحال وظیفه ملی وشرعی خودراانجام دهدبتعبیرامام شهید رهماتربیت شده مکتب عاشوراهستیم ضمن اینکه هویت وعِرق ایران باستان راهم ارث برده ایم#نه بمذاکرات ننگین9 MB2 MB15 MB15 MB
@azmoudeh5 June 2026Replying toخب جواب ایران چی هست بازم ترس؟ چه خوب بود این پیرمردها دنیاطلب کنار میرفتن کار به جوونا سپرد میشه چرا که با دست خالی هشت سال جنگیدن ولی الان از یک پیروز تا به یک شکست تبدیل نکنن کوتاه نمیانمجلس هم خفه خون گرفته
@mohammad_naderinasab5 June 2026Replying toخطای محاسباتی مربوط به جایی است که دوتیم وجود داشته باشد.اینجا فضای فکری تیم برجام تابعی از تیم اپستین است
@user1722421545505 June 2026Replying toتنها راه حل باقیمانده و نجات کشور و ملت از بحران عزل دولت پزشکیان
@star70755 June 2026Replying toهر روز یه مقدار از پول های بلوکه شدمون رو شب ها توی جنوب ایران آزاد میکنن!برجامیون غربگدا و غربگرا،منتظرن لبنان مث غزه باخاک یکسان شه و هروقت آقای ترامپ،درخواست مذاکره کرد مث بنز سمتش بدوئن!پرواضحه که ترامپ تعیین میکند کی جنگ را شروع،چقدر ادامه و کی تمام کند!این دولت بنفش یک ننگ به تمام عیاره!
@Enghlabi_am5 June 2026Replying toرهبری نجابت کردند از واژه #خطای_محاسباتی استفاده کردنوگرنه الان بچه دوروزه هم میدونه برنامه #آمریکا چیه.این اصرار بر #مذاکره وجلوگیری از اقدام نظامی نشانه آشکار #کودتا و #خیانت است.#فتنه_مسئولین#خونخواهی_امام_شهید
@Ayhan_665 June 2026Replying toچرا میگویید ایجاد خطا؟؟؟ بعد ازاینهمه جنایت و تجاوز و تجربه، نامش چیزی جز خیانت نیست. یک بچه 5 ساله بیسواد فهمیده اما مسئول دکترای 50 ساله باتجربه نفهمیده باشه؟؟ اینها منافق و خیانت کار هستند
@Yaabasalhalmahdi3135 June 2026Replying toخطا دردستگاه محاسباتی کشور خیلی وقته افتاده ازهمون موقع که پرچم مذاکره با دشمن غدار امتحان شده رو بدست گرفتیم و همه مملکت رو انتر منتر مذاکرات کردیم و تواین راه حتی رهبرمون رو هم فدا کردیم ولی بازم دست برنمیداریم
@user1755171208855 June 2026Replying toاز خطا بالاتره به نظر خیانته رهبر عزیز ملاحظه کردند.اگر برابر ترامپ ترسوی محاسبه گر بخواهند مثل خودش باشن کاری از پیش نمیره باید یک دلاور که یک روز در میان یکی از کشورهای عربی را بکوبه بشه مسئول مذاکره و شورای جنگ .
@user1750520246465 June 2026Replying toمذاکره رو هم میشه بزک کردمثلا بگیم مذاکره جاییه که ما امتیازات رو تفهیم می کنیم به طرف!واقعا عجیبه!یعنی رهبری نمیدونست اینو و گفت مذاکره درست نیست!که بریم به شیطان اونم در حوزه نرم یه چیزی رو بفهمونیم و اونم بفهمه!
@HamidJan5 June 2026واقعا انتظار داشتین مذاکره کننده ها چیزی بهتر امضا کنن؟!از همون روز اول آتش بس معلوم بود که همه چی میره هوا.عزیزان دل! باز به بیشرافت های بی غیرت اعتماد دارین؟!شاد و پیروز باشین 🥸