‏آیا اظهارات ترامپ و ونس درباره فروش گندم و ذرت آمریکایی به ایران درست است؟آیا می‌دانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت می‌دهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کرده‌اند؟چرا؟ چون این محصولات کاملا تراریخته است.آیا رژیم آمریکا که بیش از ۴۰۰۰ نفر از مردم ایران را شهید کرده محدودیت اخلاقی دارد که این محصولات را فراتر از تراریختگی مسموم نکند؟آیا آمریکا می‌تواند هم محصولات مضر خود را بفروشد و هم محدودیت‌های کنگره را دور بزند؟از آنجا که هر توافقی با ایران نیاز به رأی مثبت کنگره دارد، و این رای وجود ندارد، راه جایگزین انتقال پول مسدود شده مردم ایران در قطر به آمریکا، صادرات محصولات مضر آمریکایی به قطر، و ارسال این محصولات از قطر به ایران است. یعنی معامله بین قطر و آمریکا است، با پول ایران و بدون دخالت دولت ایران.به این ترتیب، تاکنون: ۱- مشکل قیمت بنزین در آمریکا با باز شدن تنگه هرمز حل شده.۲- با رقیق شدن اورانیوم غنی‌شده ایران، خیال ترامپ برای استفاده از سلاح‌های اتمی تاکتیکی راحت است.۳- در لبنان در صورت حمله اسرائیل، حزب‌الله به جای پاسخ نظامی باید "گفتگو" کند.۴- سلامت مردم ایران در دست مقامات آمریکایی قرار می‌گیرد.‎@IzadiFoadhttps://farsnews.ir/Khodabakhsh24/1782162401274224983
11:33 - 23 June 2026



77 Replies

Profile picture of ‌کاربر ویراست‌
Replying to
میبینی فواد گرفتار انتخاب ۱۶ میلیون لج‌باز تعصب قومی شدیم😔تازه تیم مذاکره کننده این کارارو در کمال بی اعتمادی (شعار مردم فریب)انجام دادن اگه اعتماد داشتن سند ایران بنام آمریکا میزدن😐ادیت:تویی که دیس زدی حتما به پزشکیان رای دادی نمیخوای اشتباهتو بپذیری تبریک میگم تو یه خودشیفته‌ایی

Profile picture of ‌راضیه تقی بخش‌
Replying to
این همه جنگیدیم و شهید دادیم و هزینه دادیم که ترامپ جلوی ۹۰ میلیون ایرانیِ عزتمند از پول خودشان نان و گندم بریزد!)مرگ بر دیپلماسی غیر شرافتمندانه

Profile picture of ‌Art.and.history.in.IRAN‌
Replying to
دردوران کروناحتی رهبر شهید واردات واکسن روازدوکشور آمریکاوانگلیس ممنوع کردوحق هم داشتندوروحانی درمخالفت با ایشون بطورعجیبی❗️دستور واردات واکسن آمریکایی رودادطبق تفاهمنامه پول فروش نفت ایران به چه حسابی قراره واریزبشه⁉️بانکهای ایران که تحریمنhttps://virasty.com/user177517073581/1782133218803042079
2 MB
Replying to
ازکجا معلوم موادارسالی ازآمربکا آلوده نباشن،مثل ارسال عمدی خونهای آلوده به ایدز فرانسه به ایرانآزاد سازی پول‌های ایران در قطر برای خرید مواد غذایی ازآمریکا ❗️ونس: با آزاد سازی پول‌ها در قطر آن‌ها (ایران) کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد
4 MB

Profile picture of ‌ارغوان‌
Replying to
مثل خون های فرانسوی کلی درد و مرض برای مردم میارن واقعا دکتر این چه وضعیه اورانیوم دادیم که یونجه آمریکا رو بگیریم؟😭😭

Profile picture of ‌تبیین‌
Replying to
امام شهید: اگر چنانچه جهتگیری را غلط انتخاب کردیم...تلاش مضاعف ما نه فقط ما را به نتیجه نمیرساند، بلکه ما را از راه دور میکند...گاهی تفسیر غلط از امام میشود...که این هم چیز بدی است و خطرناک هم هست. خوشبختانه بیّنات امام جلوی چشم ما است؛ بیانات امام، صدای امام، نوشته‌ی امام.

Profile picture of ‌S....a‌
Replying to
اول غذابعد دارو و واکسننتیجه: ازبین بردن ژن ایرانی!

Profile picture of ‌ابوالفضل مطهری‌
Replying to
🔵 خودش هم می‌دونست که جاش اون بالا نبوده و نیست.🚩 الان که بردیدش اون بالا، اگر تونستید بیاریدش پایین.🛑 حالا اون بالا اونقدر جفتک بزنه، که سقف رو روی سر پایینی ها و کسانی که بردنش اون بالا خراب کنه، حتی روی سر مخالفانِ بالا بردنش.!!!!!ولی فقط باعث خراب شدن سقف نمی شه....

Profile picture of ‌دهه شصتی‌
Replying to
ای داد بیداد

Profile picture of ‌محمود اسناوندی‌
Replying to
کاش خون رهبر شهید را با گندم ری معاوضه میکردید، نه ذرت آمریکایی!!!!

Profile picture of ‌Art.and.history.in.IRAN‌
Replying to
از اواسط فروردین ماه امسال ترامپ پدوفیل به خودروسازان گفته که از ظرفیت‌هابرای تولید سلاح و موشک استفاده کننایران باید کارشون رو تموم می‌کرددفعه بعدکناراسلحه وروشهای خودشون اسلحه های ارزون باامکان تولید بالا و تکنیک‌های ماروهم استفاده میکننhttps://virasty.com/user177517073581/1782198802194417035
دردوران کروناحتی رهبر شهید واردات واکسن روازدوکشور آمریکاوانگلیس ممنوع کردوحق هم داشتندوروحانی درمخالفت با ایشون بطورعجیبی❗️دستور واردات واکسن آمریکایی رودادطبق تفاهمنامه پول فروش نفت ایران به چه حسابی قراره واریزبشه⁉️بانکهای ایران که تحریمنhttps://virasty.com/user177517073581/1782133218803042079
2 MB

Profile picture of ‌سمیه بانو🇮🇷‌
Replying to
ما با سربازان نظام آمریکا رفتیم به مصاف آمریکا🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Profile picture of ‌جان🌸ان رستمی‌
Replying to
از کجا به کجا مارو رسوندن این خاین هاhttps://virasty.com/JananRostamy/1782200115593627433
داشتیم امریکا رو از منطقه بیرون می کردیمآمریکا به فلاکت افتاده بوداسراییل رو نابود می کردیممیخواستیم بحرین رو ازاد کنیماذربایجانو آزاد کنیمکارو به جایی رسوندن که محاصره شدیمهسته ای هم رقیق میکنیمتنگه باز میشهنفت هم باید بدیم ذرت و سویا و... تراریخته فاسد ازشون بگیریم…
Show more

Show this thread


Profile picture of ‌استراتژیست نما‌
Replying to
دکتر سلاماحتمالا سلطانِ گندم و ذرت هم مشخص شده!

Profile picture of ‌Art.and.history.in.IRAN‌
Replying to
تولیدات کشاورزی امریکا ممکنه عمداآلوده بشه به خرج خودمونپول فروش نفت ایران بلوکه بشه و به نفع آمریکامصادره بشه به خرج خودمون منابع درآمدش بشهفرمان دست ایشون بود که همسر و فرزندش جانشون رو از دست دادن❗️👇https://virasty.com/user177517073581/1782198895757121783

Profile picture of ‌ریحانه زارع‌
Replying to
پروردگارا ما چه گناهی مرتکب شدیم که اصلاحات برای ما شدند تعیین کننده سرنوشت 😡😡

Profile picture of ‌حزب الله‌
Replying to
ترامپ در مورد پیروزی در جنگ هر چی گفته دروغ هست ولی در مورد توافق هر چی میگه درسته امان از این دولت غرب زده پزشکیان

Profile picture of ‌مرجان#جانفدای ایران‌
Replying to
آقای وزارت خارجه مردم رو چی فرض کردین؟! مگر ما گرسنگان آفریقاییم که رفتی سوغات مذاکره برامون ذرت و سویااااا آوردی!رفتی کمک دشمن که سویای اضافشو نریزه تو دریا؟!شما مگه غرور و شرافت ندارید؟شما اگر نداریدما داریم،این مردم شرف دارند تنگه رو دادی که بری سویا بخری؟؟به زودی همه تان را پاسخگو خواهیم کرد

Show this thread


Profile picture of ‌محمد رضا هادی‌
Replying to
به خدا اورانیوم رقیق یا خارج شه، کم کم تهدید های مکرر و رگباری بمب اتم آمریکا و اسرائیل روی ایران شروع میشه.از این ور هم جریان مزدور و تعمین کننده منافع آمریکا و غرب در ایران، تند تند به بهانه اینکه بمب اتم نزنن میگن بدیم بره.کلا #توافق #نمی‌پذیریم #بازگشت_به_نظر_رهبری #یا_لثارات_الخامنه‌ای

Profile picture of ‌جبرئیل‌
Replying to
یکی از مواردی که عموم مردم و حتی کارشناس ها به آن توجه نکردند ، #سقف_معافیت_های_نفتی ایرانی برای مدت 60 روز هست...در زمان توقف آتش گفته میشد برای ایران معافیت ماهی 5 میلیارد دلار تعریف کردند ولی الان تیم مذاکره کننده ایران هیچ توضیحی در مورد سقف معافیت ماهیانه فروش نفت نمیده