از جذابیت های انقلابی گری برخی از عزیزان این است که عین سخن رهبر شهید را دیس لایک می کنند ...
@Bihosaleh9 April 2026Replying toجناب جهاد تبیین اون قبل از به کشته دادن رهبری بود الان که به کشتنش دادن ،قضیه فرق داره
@Jahade_tabyin_media3139 April 2026Replying to andرهبر عزیز مان چه فرمودند در خصوص عدم پرداختن به اختلافات و حفظ وحدت؟ ولایت پذیری ما فرقی نکرده
@Bihosaleh9 April 2026Replying to andحکم تابع موضوع است.اون زمان پزشکیان کنار مردم ایستاداما الان کنار مردم نبودند و فقط گرا میدادند و کشور را تسلیم کردند.در ضمن ما توهین نکردیم .تبیین کردیم
@Jahade_tabyin_media3139 April 2026Replying to andاگر توهین نکردید مخاطب صحبت من نبودید. تغییر موضوع هم رخ نداده آقای پزشکیان و سایرین قبلاً هم در همین وضعیت بودند و انتقاد به ایشان وارد اما رهبر شهید تأکید داشت بر حمایت و عدم توهین به مسئولین.حرف ما این است نقد کنید در چارچوبی که ائمه انقلاب از ما خواستند اگر واقعاً انقلابی هستیم
@Bihosaleh9 April 2026Replying to andبا چوب توهین منتقدین را دارید خفه میکنید،شما جهاد تبیین نمیکنیدشما پاروزن اصلاحاتید
@ahmadreza769 April 2026Replying to andand#رهبر_شهید: نبایدمنتظرنظررهبر بمانید،وظایفی داریدایمان،باید ابوذری باشه(مطالبه)گاهی وظیفه مردم، با امام متفاوته.نمیشه من درهمهچی دخالتکنم. دروغبستن به رهبروبایدفهمیدمن که نمیتونم هربار تکذیب کنم. بایدمنظومهفکر امام را بفهمیدگاهی رهبر مخالفه،امّا مانع نمیشهمانعنشدن،بهمعنی رضایت نیست