آقای حدادپور آیا ولی فقیه هم نمیداند که چه چیزی را چه وقتی بگوید ؟آیا از وظایف ولی فقیه جلوگیری از انحراف جامعه از خطوط اصلی نیست؟
Replying toآقای حدادپور آیا ولی فقیه هم نمیداند که چه چیزی را چه وقتی بگوید ؟آیا از وظایف ولی فقیه جلوگیری از انحراف جامعه از خطوط اصلی نیست؟
کاملا صحیح است ولی بحث اصلی سر این است به چه دلیل حرف های اقای نبویان مصداق این کلام رهبر شهید است .نگویید معلوم است که این حرف فقط مصادره به مطلوب است
Replying toهرکانالی ازبه اصطلاح اصول گرا یا اصلاح طلب رو سرمی زنیم باخودمون میگیم عه این راست میگهبین این دوتا دائم در هروله هستیمحق بااینهحق بااونهآخرش سرگیجه می گیریم ونمی فهمیم حق باکیهالبته امثال من به حقیقت واقعی هم پی ببرند یانبرند تاثیری درهیچ چیزنداره فقط یک آدم که اعصابش خرده به جامعه اضافه میشه
@Rah_Kar3dReplying toشما الان دقیقا حرفت چیه!؟داری میگی نبویان غلط کرده؟!؟باشه غلط کرده!؟اما آیا غلط او، غلط اهل تفاهم رو درست می کنه!؟شما چرا نمیخواید بپذیرید که اهل تفاهم در برابر پذیرش نظر رهبری مقاومت کردن!براشون همین بس که دیگه رهبری سمت اونا نیست، سمت مردمه.
Replying toخوارج هم برای امام ع قرآن میخوندن؛ پس الکی سری سری نکنید...آقای نبویان چیزهایی گفت که همه میدونستن (هستهای و تنگه هرمز)اون اسناد، آبرویقالیبافبود که داشت میرفت؛ شما تیم رسانهای دکتر خلبان قشنگ ماله رو گرفتید دارید شبانه روزی فعالیت میکنید! ولی مردم با شما نیستن.شما برو رمانهای امنیتی بنویس
Replying toاین حرفهای ترسناک چیه توی کانالهای انقلابی ایتا میزنندمثلث کودتا عراقچی وپزشکیان وقالیبافچرابه جهانیان مخابره میکنن که درایران کودتاشده مگه همه قدرت تشخیص دارند؟میلیونهانفرمثل من هستند که ازشنیدن این چیزها دچاروحشت وناامیدی و بی اعتمادی میشنچراکسی هیچی به اونانمیگهشائبه انداختن مگه گناه نیست؟
Replying toسلام جناب نویسنده؛ پس شعار جماعت ِ"دانستن حق مردم است."و آزادی بیانِ و گفتگوی خاتمی و...کجای داستان قرار میگیره.لطفا با قلمِ تواناتون توجیهات مبسوط به خوردمان دهید😉
Replying toحقیقت اینه باید قبل گفتن حرفی از امام جامعه فکر امام رو شناخت و دنباله رو بود همه ما میدونیم که ایشون محدودیت دارن و ما باید قبل از هر چیزی بفهمیم نظرشون چیه و لازم نباشه دیکته کننشما ها اما صبر میکنین تا به گفتن علی الاصول از رهبر برسه و کار از کار بگذره
Replying toبعد الان رفته آهنگ علی الاصول داده بیرونیه مداح بزرگ یه انقلابی یعنی الان باید بفهمه نظر ولی فقیه چی بوده انقدر سخت بوده فهمش؟الان فایده داره دیگه؟اما بازم دمش گرم الان به خودش اومدهشما چی ولی؟انقدر آتیش به خرمن دین جوونا نزنینولایت مداری رو یادمون بدین نه آب تو آسیاب دشمن ریختن رو
Replying toبعد هم تازه به اشتباهتون پی نمیبرین طلبکارم هستین کی چی رو افشا کردهنگران چی هستین؟مردم مبعوث شده یا فواحش پشت رئیس جمهور؟دقیقا دنبال چی هستین؟خود رهبر شهید و رهبر کبیر بارها گفتن چیزی به اسم سوپر انقلابی و تندور نباید گفته بشه اینا کار دشمنه
Replying toاما امثال شما کم مونده واضح به دلسوزان انقلاب بگین تندرو بگین خوارجبابا به خدا فهم وظایف الان سخت نیست من یه دانشجوی ساده ۲۵ ساله اماما عقلم بیشتر از شماها به ظاهر دین دارا میکشهنکنین آقای جهرمی باید جواب بدین تورو به خدا ما رو از دین زده نکنین با این طرز فکرتونپشت ولی فقیه باشین
Replying toرهبر شهید گفته بودند در مورد مذاکرات محرمانگی نداریم ، فراموش کردید
Replying toقبل و بعد پیام امام شهید و اینکه درباره چه موضوعی بود و چرا این طور فرمودند بماند طوری نشده که اوامر امروز رهبر انقلاب و مسائل مهم کشور بخاطر بسته بودن مجلس ، روی زمین مانده که مانده چکار میشود کرد فقط اذهان مردم نباید مشوش شود تا بتوان با قاتل امام شهید تفاهم امضا کرد.
@mhmfj112dReplying toاین قاعدهای کلی است که اگر مورد استثنا هم میتواند پیدا کند!وقتی علی الاصول نظر دیگری داشتند، بیان علت «نظر دیگر» آن از موارد استثنا میتوان حساب آورد و از حرمت انتشار میافتد!
Replying toچرا سفسطه میکنید؟ حرام اخبار امور نظامی است که دشمن بیخبر از آن است، نه چیزی که دشمن و مسئولین از آن خبر دارند.#رهبر_شهید در ۹۴/۱/۲۰:من به خود مسئولین گفتهام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ما چیز محرمانه نداریم،چیز مخفی نداریم.
حاجیتا حالا شده توی پیام هایی که میگذاری یک بار طرفداری از قالیباف چی ها نکنی؟؟؟چرا از خبرگان مطالبه نکردی کلام نورانی حضرت اقا را؟؟؟چرا از مراجع تقلید بی خاصیت که این روزها لال مونی گرفتند مطالبه نمیکنیقدیم مراجع ی کشور را از حرف شاه زمان نجات داد
Replying toحالا عوض عذرخواهی و برگشتن به مسیر ولایت میگن چرا خطای مارو جار زدی عجب
Replying toتوی کانال گفتید نبویان ناقص گفته و این ناقص گفتن از کامل گفتن یک سند محرمانه خطرناک ترهحالا سوالمگه شما از سند کامل اطلاع داشتید؟اگر خبر داشتید چطور محرمانه بوده؟اگر خبر نداشتید از کجا میگید که ناقص گفته؟
Replying toبا این دست فرمون چند وقت دیگه ممکنه بگید امام جامعه هم نباید از اختلاف نظر خود با مذاکره کنندگان حرف میزدچون مردم خبر نداشتند و این خبر محرمانه را آقا بدون جزئیات و بطور ناقص اعلام کردند