دیشب كه خبر جمع شدن بست‌نشینی منتشر شد یاد سوالی افتادم که از یکی از خانم‌ها پرسیدم.پرسیدم تا کی اینجا می‌مونید؟گفت ما هستیم و احتمال میدم پلیس ورود کنه و به ماجرا پایان بده.گفتم با پیش‌بینی چنین پایانی کارِتون چه فایده‌ای داره؟ چرا می‌مونید؟گفت وظیفه ی ما عمل کردنه
گفت وظیفه ما عمل کردنه. یادآوریه. نشون دادن این خواسته است. این جریان و اقدام می‌مونه حتی با پایان‌های این شکلی.✍️ سحر دانشور
15:26 - 29 March 2025

5 Reactions
537 Views