در جوابِ دوستت دارم چی باید بگیم ؟! - به‌جز ممنونم -
22:46 - 11 May 2026



19 Replies

Profile picture of ‌missing‌
@Missing11 May 2026
Replying to
لطف دارید

@hsti_011 May 2026
Replying to
بگو خوش بحالت

Profile picture of ‌missing‌
@Missing11 May 2026
Replying to
خوش به حالتونم خوبه

Profile picture of ‌خـٰانُومِ مْیـمٓ 🎀‌
@miss_mim8011 May 2026
Replying to
منم خودمو دوست دارم😌🙂‍↕️

Profile picture of ‌missing‌
@Missing11 May 2026
Replying to
من که واکنشم اینه😔💔

Profile picture of ‌کریمی‌
@shakiiba11 May 2026
Replying to
آقا یا خانم

Profile picture of ‌(:🌿 𝐷𝑒𝑙𝑎𝑟𝑎𝑚‌
@ARAM_CALM11 May 2026
Replying to
میدونم

Profile picture of ‌حَــورا 𐙚.‌
@Hawra11 May 2026
سلامت باشید🙏لطف دارید🙏به جهنم🙏( برا بعضیا)( دایره لغاتم همینان🚶‍♀️)

Profile picture of ‌جُ‍نید؛ 🇮🇷‌
@Jonaid11 May 2026
Replying to
بگید اشکال نداره

Profile picture of ‌|' زُلفــٰا '|‌
@z_alef137511 May 2026
Replying to
هرگونه واکنش حاوی ذوق کردن از شنیدن این جمله خوبه دیگه🥲البته تو اون موقعیت چشما بیشتر حرف میزنن☺️

Profile picture of ‌"نگــین"‌
@negin12411 May 2026
Replying to
_منم خودمو زیاد دوست دارم😌

Profile picture of ‌hคຖคຖēh‌
@Hana200711 May 2026
Replying to
+ عیب ندارهه🦦😂

Profile picture of ‌Metanoia‌
@Ysm00611 May 2026
Replying to
‏توی لغت نامه معنی «دلبر» میشه کسی که دلُ برده، ‏معنی «دلدار» میشه اونی که هوای دلُ داره،‏معنی «دلخواه» میشه اونی که دل میخوادش،‏معنی «دلکش» میشه اونی که دل بهش کشش داره.‏پس تو همون دلبرُ دلدارِ دلخواهِ دلکشی

Profile picture of ‌FΛƬIMΛ ..‌
@fatima_r2912 May 2026
Replying to
وقتی از جآنب ' تو' دوست داشته بشم یه جوجو کوچولو از قلبم میپره بیرون ((:

Profile picture of ‌Mahdi 🖤‌
@mahdi_l12 May 2026
Replying to
حق داری.. منم جایی تو بودم همین حس رو داشتم

Profile picture of ‌چیریک‌
@Hussein_Officia12 May 2026
Replying to
یه ست دیگ بزنم تمومه

Profile picture of ‌𝓜𝓸𝓱𝓪𝓷𝓷𝓪‌
@Alikhani_13512 May 2026
Replying to
حیف من شما رو دوست ندارم 😂 (البته برای بعضیا)

Profile picture of ‌𝐀𝐲𝐥𝐚𝐫‌
@aylar_g87113 May 2026
Replying to
۱ . چه شباهتییی خودمم خودمو دوست دارم ۲ . چه سعادت بزرگی قسمتت شده ۳ .چیز جدیدی نیست توعم مثل بقیهولی اینا صرفا جهت شوخی بود نری به کسی بگیااا