به عنوان یک دختر،تنها چیزی که از آفساید میدونم اینه که:وسط خوشحالی پس از گل ناراحت،و وسط افسردگی ناشی از باخت خوشحالت میکنه.آقایون غیر اینه؟؟؟
@Zeynab200816 June 2026Replying toاره مردم هنوز همون قدر پای کار هستندپریشب طبل عزا زدن و گفتن از این به بعد اینجا حسینیه انقلابه.دیشبم موکت انداخته بودن خانما آقایون جدا برای عزاداری.خلاصه که جای شما خالی:)))