تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم جنگ تمام نشده است ، بلکه از شکلی به شکل دیگری درآمده است.خیابان را رها نکنیمتفرقه اندازی نکنیموحدت را خدشه دار نکنیم#جنگ_رمضان #آتش_بس#خیابان_با_ما
8 April 2026تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم جنگ تمام نشده است ، بلکه از شکلی به شکل دیگری درآمده است.خیابان را رها نکنیمتفرقه اندازی نکنیموحدت را خدشه دار نکنیم#جنگ_رمضان #آتش_بس#خیابان_با_ما
@Giztamam1108 April 2026Replying toوقتی دشمنان از تنگه ایمن رد شدند وانبارهایشان پر شد ترورهایی هم داخل کشور انجام دادند که نتوانیدثابت کنید کار آنهاست؟بانام اسرائیل شروع به زدن کرد وشما دیگر بهانه برای زدن پایگاههای آم.ری.کا.در منطقه نداشتیدمیخواهید چه کنید