خبرگزاری تسنیم خبری از درگیری تن به تن رزمندگان حزب الله با نظامیان صهیونیست در منطقه مرزی علی الطاهر منتشر کرده. حیرت آور است که « تل علی الطاهر» در حالی توسط تسنیم منطقه‌ مرزی نامیده شده که تپه‌ای استراتژیک مشرف بر نبطیه، یعنی در عمق خاک لبنان و در شمال رود لیتانی و در فاصله سی تا سی و پنج
کیلومتری از مرز اسرائیل قرار دارد. حیرت آورتر این است که این حساسیت‌زدایی و اضطرارزدایی از ماجرا نه توسط شرق و اعتماد و سازندگی بلکه توسط خبرگزاری انجام شده که منسوب به سپاه پاسداران است. خارج از بگومگوهای سیاسی سوال صمیمانه من این است: برای دفاع از توافق، چرا باید واقعیت را واژگونه کرد؟
چرا باید اخبار لبنان را سانسور کرد؟ چرا باید مناطق روی نقشه را جابجا کرد؟ چرا باید مرز اسراییل را سی کیلومتر در عمق خاک لبنان ترسیم کرد؟ توافق‌ها می‌آیند و می‌روند و زودتر از آنچه ما فکر کنیم پاره می‌شوند. اما بترسید از روزی که به اعتماد مردمی که زیربنای مقاومت در این منطقه هستند ضربه وارد شود.
بترسید از آن روزی که لبنان حس کند توسط ایران تنها گذاشته شده و حتی اخبارش در داخل ایران تحریف شده روایت می‌شود.
00:10 - 20 June 2026



5 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
هنوز یادمون نرفته که تسنیم شروط ده‌گانه و مطالبه اون رو لوبیای سحرآمیز تعبیر کرده و آن را به تمسخر گرفته بود!تو این جنگ خیلی از حقایق منکشف شد.چهره واقعی خیلی‌ها عیان شد.

Replying to
تسنیم رسانه نزدیک به اسپانسر

Profile picture of ‌ف جهان‌
Replying to
احتمالا در توافق ذکر شده اسراییل جاهایی که تصرف کرده نگه داره خب ما هم نامحرم نباید بدانیم وقتی ونس علنا میگوید ایران باید حزب الله را مهار کند !ترامپ صریحا از اسراییل حمایت میکند و مسولان ما در قبال لفاظی های آنها کودکانه معتقدند این همه جنایت فقط برای خراب کردن توافق است اسراییل منظوری ندارد!!!

Profile picture of ‌من انقلابیم‌
Replying to
شیخ نعیم قاسم: ما تصمیمی کربلایی گرفتیم.ای مردم، همین نصف جمله کافی هست که بفهمیم #لبنان در چه وضعیتی هست.🗣 دکتر اسماعیل احمدی

Profile picture of ‌تعریض‌
Replying to
این یک گاف رسانه ای است تا یک هدف راهبردی. بزرگنمایی و تفرقه انگیزی نکنید! یک اشتباه را میگیری و لایه لایه پرورش میدهی تا روایت خودت رو مرحله به مرحله جابندازی!