هنوز یادمون نرفته که تسنیم شروط دهگانه و مطالبه اون رو لوبیای سحرآمیز تعبیر کرده و آن را به تمسخر گرفته بود!تو این جنگ خیلی از حقایق منکشف شد.چهره واقعی خیلیها عیان شد.
@Sharaki2dهنوز یادمون نرفته که تسنیم شروط دهگانه و مطالبه اون رو لوبیای سحرآمیز تعبیر کرده و آن را به تمسخر گرفته بود!تو این جنگ خیلی از حقایق منکشف شد.چهره واقعی خیلیها عیان شد.
Replying toاحتمالا در توافق ذکر شده اسراییل جاهایی که تصرف کرده نگه داره خب ما هم نامحرم نباید بدانیم وقتی ونس علنا میگوید ایران باید حزب الله را مهار کند !ترامپ صریحا از اسراییل حمایت میکند و مسولان ما در قبال لفاظی های آنها کودکانه معتقدند این همه جنایت فقط برای خراب کردن توافق است اسراییل منظوری ندارد!!!
Replying toشیخ نعیم قاسم: ما تصمیمی کربلایی گرفتیم.ای مردم، همین نصف جمله کافی هست که بفهمیم #لبنان در چه وضعیتی هست.🗣 دکتر اسماعیل احمدی