ج
جـ ثـیــ
@Jethy
امروز بعد
نزدیک به دو سال
از شبکه بومی اسکای روم استفاده کردم
واااقعا خدااا قوتـــــــــ
یعنی تو این دو سال یه مشکل رو برطرف نکردن...
هنوز صدا مشکل داره...
نت مشکل داره...
لگِ شدید داره
و همه اون مشکل هایی که دوسال پیش هم داشت...
10:59 - 5 July 2023
3
Reactions
995
Views
2
1
Replying to
@Jethy
1
Reply
Oldest
💗
فرشته عشق
💗
@Loove8590
6 July 2023
Replying to
@Jethy
عزیز جان چی درسته که این دومیش باشه
0
0
0
865