۱/ قرص توئیت نخوردم!اما به عنوان نماینده مردم و طبق اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی موظفم دغدغهها و مطالبات دانشآموزان و خانوادههای ایشان را از تمام تریبونهایی که در اختیار دارم، بیان کنم. باذن الله
2 MB
@Joozi18 September 2025بیتردید، جریان #کیفیت_بخشی در حوزه آموزش، وامدار صدای آگاهیبخش شماست. آنچه امروز بهعنوان اعتراض هدفمند و تحولخواهانه شکل گرفته، ریشه در توییتهایی دارد که با دغدغهمندی، تعهد و شجاعت نگاشته شدند. این مسیر، با قلم شما آغاز شد و با صدای شما ادامه خواهد یافت #تریبون_عدالت