18 April 2026
امشب به مناسبت روز دختر با تنها خواهرزادم رها که ۱۷ سالشه رفتیم یه دوری زدیم و یه شامم خوردیم ولی هرچی گفتم کادو چی میخوای گفت همه چی جز آیفون 17 دارم😀 گفتم فعلا با آیفون 15 یه عکس بگیر بذارم مجازی خیلی وقته عکس نذاشتم. آمریکا رو فتح کردیم میریم از لس آنجلس 17 میخریم😁
حاجی خودت تناسخ کردی خواهرزاده خودت شدی؟حالا عکس اونو نمیخواست بذاری چرا عکس خودتو گذاشتی
23:33 - 18 April 2026

7 Reactions
394 Views


1 Reply

Profile picture of ‌💙پنگوئن🐧 💙‌
@Hoda_138219 April 2026
Replying to and
به شما چه آخه؟ عکس خواهرزاده ش باشه یا عکس خودش. طرف عکس خودشم نمی‌تونه بذاره؟