Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka7 January 2025
چندتا خورشید داریم؟
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth7 January 2025
Replying to and
کل هستی یک خورشید دارد.
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka7 January 2025
پس چطوره که خورشید ما تو گودال گلی فرو میره اما عراق هنوز تو گودال گل فرو نرفته؟ یا تو امریکا وسط آسمانه ؟
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth7 January 2025
Replying to and
خورشید بعد عبور از کشور المغرب یا مراکش وارد گودال گلی میشه نه بعد از پنهان شدن از نظر ما
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth7 January 2025
وقتی وارد گودال گلی میشه در واقع وارد عالم دیگه ای میشه و از بُعد زمان خارج میشهو در مشرق دوم طلوع می کنه رب المشرقین و رب المغربین آیه 17سوره مبارکه الرحمن مشرق دوم شرق آمریکاست
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
اگر زمین تخت باشه خورشید هروقت غروب کنه همه‌ی زمین باید تاریک بشهو یه سوال دیگه چطور ممکنه زمین تخت باشه خورشید تو یه فاصله زیاد اما مشهد نیم ساعت زودتر غروب کنه ؟
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth8 January 2025
Replying to and
بله چنین چیزی اتفاق می افتد ولی چون بین افریقا و آمریکا اقیانوس عظیمی است وهیچ خشکی وجود ندارد کسی شاهد این ماجرا نیستدhttps://eitaa.com/zaminetakhteeslami/1132 علت تغییر ساعات طلوع و غروب خورشید در شهر ها دایره نوری خورشید است و از طرفی سرزمین آسمان اول دارای انحناست منظور از زمین تخت الارض است
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
اصلا قابل درک نیستیعنی میگید نور انحنا داره؟چطور ممکنه ما خورشید رو از پایین درحال طلوع میبینیم در صورتیکه تو اسمان هست؟و قراره تو مراکش به گودال فرو بره در صورتیکه ما فرو رفتنش رو میبینیم؟چطور توی مراکش طلوع خورشید رو میبینن در صورتیکه اونجا مکان غروبه؟
Profile picture of ‌محمود حسینی‌
@Mohamad20238 January 2025
صیفوری مطالب غیر علمی ش رو مرتبط با قران میکند تا انها را واقعی جلوه دهد
Profile picture of ‌Samira 🇮🇷🚩‌
@Samiraka8 January 2025
واقعا هیچ جوره با عقل جور در نمیاد میگن اسمون کرویه 🙄 پس باید خورشید هر منطقه داره غروب میکنه وسط منطقه دیگه فرو بره بعد منطقه دیگه یهو هنوز غروب نکرده 🤦🏻‍♀️
Profile picture of ‌عسکر صیفوری‌
@islamicflatearth8 January 2025
Replying to and
آسمان گنبدی است و امام صادق علیه السلام آن را قبه نامیده شعر میگوید ای دیو سپید پای در بندای گنبد گیتی ای دماوندپس لطفاً انسانیت بخرج دهید و شان خود را حفظ کنید و ذهنیات خودتان را به اسم دیگران معرفی نکنید چون هم حق را می پوشانید و هم دچار حق الناس می شوید بنده بخاطر حق نمی بخشم
در بیتی که نوشته‌اید، شاعر به دماوند می گوید گنبد دنیاشاعر دماوند را یک بار به دیو سپید تشبیه کرده استیک بار هم به گنبد دنیا تشبیه کرده استشاعر می گوید دماوند گنبد دنیا ست، شما از این حرف شاعر چه استفاده‌ای می خواهید بکنید؟
20:22 - 6 March 2025

1 Reactions
99 Views