باید توی دهن آن دلقکها زد، مردم باید آنها را سرجایشان بنشانند.
@Iransarbolandman9 اردیبهشت 1405Replying toباید توی دهن آن دلقکها زد، مردم باید آنها را سرجایشان بنشانند.
@Omaryam66299 اردیبهشت 1405Replying toدقیقا حق باشماست.اتش بس فرصتی بود برای شروع جنگ اقتصادی از داخل توسط جریان لیبرالیسم غربگرا که ۴۰ ساله بر اقتصاد ایران چمبره زدن.قدرتی که پشت تمام دولتها لانه کرده و در تصمیم گیریها خزیده تا باایجاد بحرانهای مصنوعی ،مقاومت کشور را از درون بشکند.
@Mirsalman9 اردیبهشت 1405Replying toچهل روز جنگ توانستند دلار را ثابت نگه دارند و کمبودی متوجه مردم نشد! کل دنیا گرفتار وضعیت اقتصادی بد شده توقع داریم کشوری که وسط جنگ و محاصره است همچنان وضعیتش عادی باشه؟