۴۰ روز جنگ سخت داشتیم قیمت دلار ثابت بود.اما حالا بعد از کنسل شدن مذاکره و حمایت مردم، طی دو روز کااااااملاً اتفاقی بووووم!اینکه یه عده دلقک با فشار اقتصادی به مردم، میخوان مذاکره رو تحمیل کنند، کاملا واضحه. ولی اینبار فرق میکنه و باید این بساط برای همیشه توسط مردم مبعوث، جمع بشه.
17:04 - 9 اردیبهشت 1405



3 Replies

Profile picture of ‌ایران زمین‌
@Iransarbolandman9 اردیبهشت 1405
Replying to
باید توی دهن آن دلقکها زد، مردم باید آنها را سرجایشان بنشانند.

Profile picture of ‌🇮🇷MARYAM🇾🇪 🇮🇷Azad‌
@Omaryam66299 اردیبهشت 1405
Replying to
دقیقا حق باشماست.اتش بس فرصتی بود برای شروع جنگ اقتصادی از داخل توسط جریان لیبرالیسم غربگرا که ۴۰ ساله بر اقتصاد ایران چمبره زدن.قدرتی که پشت تمام دولتها لانه کرده و در تصمیم گیریها خزیده تا باایجاد بحرانهای مصنوعی ،مقاومت کشور را از درون بشکند.

@Mirsalman9 اردیبهشت 1405
Replying to
چهل روز جنگ توانستند دلار را ثابت نگه دارند و کمبودی متوجه مردم نشد! کل دنیا گرفتار وضعیت اقتصادی بد شده توقع داریم کشوری که وسط جنگ و محاصره است همچنان وضعیتش عادی باشه؟