حرف بیمبنا!
@Azadimohamad93313 May 2026Replying toچهل روز جنگ داشتیم،آیا اگر توانایی انتقام شدید وجود داشت بنظر شما آیا انتقام گرفته نمی شد؟ یک زمان امام حسن ابزار های خود را برسی می کند و با چند شرط صلح می کند.شروط زیر پا گذاشته میشود و بازم صلح وجود دارد چون راهی نیست.#عقلانیتیک زمان هم کربلا مبناست و ما همه جانفدا ایم
@Azadimohamad93314 May 2026Replying to andبرادر عزیز اگر ابزارش هست پش چرا چهل روز جنگ فرصت بود ان چیز که باید رو ندیدیم؟البته ببینید اون طرف ماجرا کل جهان غربه.هیچ کشوری در جهان توانیی ۴۰ روز جنگ سلحشورانه را ندارد.اگر ابزارش هست پس اخراج کنیم.ببین دوست عزیز هیچ کی گوش به پزشکیان و عراقچی و اینها نمیده که بخوان صلح یا جنگ کنن
@Azadimohamad93314 May 2026Replying to andچرا از این زاویه نگاه نمی کنید که شاید ابزارش نیست که جنگ رو ادامه ندادن و اتش بس بدون پیش شرط های ما پذیرفته شد؟انگار از سیاست چیزی نمی دونید شما،مگر مذاکره کننده ها نباید اون جا بگن ببینید اگر صلح می خواهید رهبر ما گفته اخراج امریکا از منطقه و...شروط شما مورد قبول رهبر ما نیست و کوتاه بیاید
@Azadimohamad93314 May 2026Replying to andرهبر عزیز ما تمام خانواده خودش رو از دست داده،پدر و مادر و داماد و خواهر و...اگر کسی بخواهد خون خواهی کند اول امام جامعه ست که همچین داغی دیده.حتما درحال حاظر خون خواهی به ان معنا که شما میگید و محیا و بر منافع۹۰ ملیون انسان نمی بینه که دستور جنگ همه جانبه صادر نکرده
@Azadimohamad93314 May 2026Replying to andیعنی اگر امام جامعه همین الان حکم جهاد و جنگ بده همین ثانیه شما اسلحه دست نمی گیری و بری جنگ؟من که میرم و برای شهید شدن هم خواهم رفت.قطعا رهبری خبر داره از همچین پشتیبانه ای.حتما میدونه کافی نیست و باید ابعاد دیگه نظامی هم محیا باشه تا بشه تا اخراج امریکا از منطقه انجام بشه.
@Azadimohamad93314 May 2026Replying to andانشالله هرچه زود تر رهبری معظم شرایط محیا بشه به سخنرانی و حضور در عموم فراحم بشه براش،چون دیگه خسته شدیم از بس هرکسی از زبان ایشون حرف زدن و دهن بقیه رو بستن.چندین بار از زبان رهبری به صورت رسمی صحبت شده(بیانیه های ایشان را نمی گم) که بسیار مورد تردیده تایید کردنشون
@Azadimohamad93314 May 2026Replying to andمیدونی برای من چه پیامی اومده پری روز؟ نوشته بود تخلف شما در فضای مجازی محرض شده.من هیچ فعالیتی هیچ جا ندارم و در ویراستی جز یک دقیقه روی استیج کاوه یاسر حرف نزدمه و تنها ویراست ها و پاسخ های که دادم فعالیت منه.تو را به خدا چک کنید ببینید چه تخلفی کردم من؟جز مطاله اینترنت اصلا چیزی گفتمه؟