وظیفه خیلی سنگین تر شدتا دیروز باهمه بحث میکردیم که نظر رهبر اینه و اونهحالاکه دستور رسیده دیگه باید بحث کردن رو بذاریم کناردیدی من درست گفتم و حق با من بود وتو اشتباه میکردی و این حرفا نداریم!!!رهبر نباید خرج ما بشهمطالبه کنیم ولی مواجهه با مردم کنارمون خیر!ههه باید رهبر رو رهبر خودشون حس کنن
03:36 - 19 June 2026