اگه بازم سکوت کنیم که از روحانی و ظریف بدتر میر*ینن. داریم مشاهده میکنیم چه ترایی دارن میزنن!!!!!!!!!!!اگرم دلیل قانع کننده دارن و چیزی هست که ما نمیدونیم، بگن مام بفهمیم که هم فحش کششون نکنیم، هم وحدت خراب نشه!!!!!!!!!ما رو فقط برای پرچم تکون دادن میخوان؟؟؟ کی میخوان به مردم اعتماد کنن؟؟!!!!