@Khadem_g29 July 2023خدایا در این #جهاد ویراست داران را به #مقام_محمود ( ما ملت امام حسینیم ) نائل بگردانرسیدن به #مقام_محمود شدنی است بلکه اگر در مسیر آن حرکت نکنیم به جایی نخواهیم رسید؛ مگر سلمان به جایی نرسید.ما کجا و اصحاب سید الشهدا (ع) کجا؟:آب دریا را اگر نتوان کشیدهم به قدر تشنگی باید چشید#پرچمداریم#محرم
@Alef38213 September 2024Replying toچه لذتی داره.نماز تو صحن های اقا مثل نماز تو سنگرهای دفاع مقدس ک ب جماعت میخوندیم کیف میده.والا امروز تو نماز جمعه خودمو سین وجین میکردم چرا نمازات مثل اونا نمیشه.خودم موندم.گرچه اول وقت وبا توجه ان)ریا نشه.پناه بخدا(