توی عربیمون یه آیه قرآن خوندم؛ گفتم اینجاهم به اشتراک بزارم !!وَرَأَيۡتَ ٱلنَّاسَ يَدۡخُلُونَ فِي دِينِ ٱللَّهِ أَفۡوَاجٗا؛مردم را میببينى كه گروه گروه در دين خدا داخل مىشوند؛حکایتِ این روزگار و خیلی اتفاقا هست ..پس آگاه باش قطعا وعده خداوند حق است، اما بیشتر آنها نمیدانند..