نمی دونم بگم خدا لعنتت کنه یا نه خاتمی...اما تخم تمام این بدبختی ها که اگه فقط لیست کنیم یک کتاب میشه رو این آدم کاشت.از کاهش ملی گرایی تا افزايش غرب گرایی، از سبک زندگی با اون نقشه گفتگو تمدن هایِ مزخرف، از اینکه به اطرافیانت یاد بدی روبروی رهبر و ایران بایستن تا حمایت از اون موسوی احمق