آقای کاشانی انگار چند نکترو نمیدونن که باید بهشون یادآوری کرد ،- اولا اینکه نتیجه عدم مطالبات مردمی از تیم مذاکره کننده اون دوران شد جام زهری که به امام راحل دادن پس قبل از بیان یک مطلب خوب همه جنبهاشو بسنج ،- نکته بعدی اینه که اقای کاشانی ما تجربه ننگین برجام رو داشتیم که با بهانه هایی که همین
5 MB



