15 July 2025
آقای #فغانی، داوری‌هایت برایم تحسین‌برانگیز بود، اما آن قاب نه افتخار داشت و نه پیروزی؛ فقط لبخند مردی را ثبت کردی که دستانش به خون ۱۱۰۰ ایرانی آغشته است.در آن قاب، فقط عکس نگرفتی... احساس انزجار یک ملت را نادیده گرفتی.واقعاً آن عکس، این‌همه می‌ارزید؟
وقتی ایران ارزش داور توانمند را ندانددیگر کشورها قدرش را می دانند.
20:20 - 15 July 2025

552 Views