آقای #فغانی، داوریهایت برایم تحسینبرانگیز بود، اما آن قاب نه افتخار داشت و نه پیروزی؛ فقط لبخند مردی را ثبت کردی که دستانش به خون ۱۱۰۰ ایرانی آغشته است.در آن قاب، فقط عکس نگرفتی... احساس انزجار یک ملت را نادیده گرفتی.واقعاً آن عکس، اینهمه میارزید؟
