کاربرهای اپل فقط یه گاو شیرده برای تبلیغات هستن!
@Smajidi_ir16 دی 1403Replying toغرامت شامل کاربران ایرانی نمیشود و همچنان وزرات ارتباطات و دولت چهاردهم پافشاری کنند بر ورود گوشی های آیفون و اپل
@Shokohi932116 دی 1403اپل:"همیشه حریم خصوصی الویت ما بوده است"😀داداش اپل؛ هِی ما میگیم معنی جامعه،مردم، اجتماع، تغییر دادن، حریم خصوصی و حریم عمومی و اجتماعی، جاشون عوض شده، هیچکس باور نمیکنه، نگو همین بوده😅(صدا کاربرا رو ضبط کنی، بگی الویت حریم خصوصیه🤦♂️)
@torabi2016 دی 1403Replying toمگه اپل نبود که شعار حریم خصوصی سر داده بود ؟حریم خصوصی رو کرده حریم عمومی 😡با ظاهر شیک و قشنگ خیانت میکنه